2017-10-12T17:33:57+03:30

توضیحات مدیر رسانه ای تراکتورسازی در مورد بلیت فروشی این باشگاه

مدیر رسانه‌اى تیم فوتبال تراکتورسازى گفت: باشگاه و هواداران جهت حل مشکلات از مسئولان استانى انتظار حمایت دارند.

توضیحات مدیر رسانه ای تراکتورسازی در مورد بلیت فروشی این باشگاه

طرفداری- محمدجواد پاینده، درباره آخرین وضعیت بلیت‌فروشى الکترونیکی دیدارهای تراکتورسازی، اظهار داشت:

طبق قانون، بلیت‌فروشى حق مسلم باشگاه‌هاست. در راستاى رفاه حال تماشاگران و فوتبال‌دوستان، لازم است که از روش‌هاى به‌روز و جدید مثل سایر ورزشگاه‌هاى جهان استفاده شود تا مثل همیشه شاهد تشکیل صف‌هاى طولانى و تحمیل شرایط نامناسب به تماشاگران نشویم.

وی افزود:

موضوع افزایش قیمت بلیت‌ها به هیچ وجه صحت ندارد. پیش از این باشگاه مجری بلیت‌فروشى بوده که با کارت‌هاى ثابتِ هوشمند، تماشاگران وارد ورزشگاه می‌شدند. در این طرح طبیعتاً امکان خرید اینترنتی این کارت‌هاى محدود وجود نداشت. در طرح جدید هر هوادار یک کارت هوشمند متعلق به خودش را خریدارى می‌کند که تا پایان فصل با بارکد تعریف‌شده روى همین کارت‌ها می‌تواند به‌صورت اینترنتى بلیت بازى‌ها را به همان قیمت 5 هزار تومان خریدارى کند، بر این اساس، مطرح شدن ادعاى افزایش قیمت کاملاً نادرست است. کارت‌هاى اختصاصى هواداران تا پایان این فصل و فصل‌هاى آینده اعتبار خواهد داشت و تنها یک بار خریدارى می‌شود.

به گزارش تسنیم، مدیر رسانه‌اى تیم فوتبال تراکتورسازى عنوان کرد:

آیا در ورزشگاه آزادى و سایر ورزشگاه‌هاى کشور فروش بلیت جایگاه ویژه نامتعارف یا غیرقانونى است؟ 1060 صندلى در بخش جایگاه ویژه ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز وجود دارد که در این بین اجازه فروش یک صندلى را به باشگاه نمى‌دهند. بلیت‌هاى این جایگاه از سوى نهاد دیگرى چاپ شده و پخش مى‌شود که باشگاه اصلاً با این روش موافق نبوده و نیست. بدون تردید باید سهمیه مشخصى براى پیشکسوتان و حتى برخى نهادها از جانب باشگاه تعیین شود، اما اینکه بخواهند چنین شرایطى را به ما تحمیل کنند و اجازه فروش یک بلیت را هم نداشته باشیم منطقى نیست. باشگاه باید شرایط و سهمیه‌هاى جایگاه ویژه را تعیین کند که بدون تردید این اقدام انجام خواهد شد و بقیه صندلى‌ها به فروش مى‌رسد.

پاینده گفت:

گام بعدى پس از ساماندهى بلیت‌فروشى، ایجاد امکانات رفاهى لازم براى هواداران پرشور تراکتورسازى است. چند سال است که هیچ اقدام مناسبى در این بخش صورت نگرفته و هوادار این مسیر را با پاى پیاده طى می‌کند. چرا این اصرار، تأکید و پافشارى را که براى در اختیار داشتن بلیت‌هاى جایگاه صورت گرفته در آن بخش انجام ندادند؟ بدون تردید باشگاه تکریم هوادار را وظیفه خود می‌داند و نخستین گام هم رفع مشکلات فعلى و جلوگیرى از تشکیل صف‌هاى طولانى در ورزشگاه است. همچنین به‌زودى اقدامات مؤثرى جهت ایجاد امکانات رفاهى مطلوب براى هواداران انجام می‌شود.

وی با اشاره به سهم 12درصدی شرکت طرف قرارداد در بلیت‌فروشى دیدارهای تراکتورسازی، خاطرنشان کرد:

تا امروز بلیت‌فروشى به‌شکل مستقیم از جانب باشگاه انجام می‌شد و طبیعتاً این اقدام با حضور نفرات زیاد، هزینه‌های قابل توجهی داشت. در شکل جدید بلیت‌فروشی، تمام هزینه‌ها به‌عهده مجرى خواهد بود و دریافت سهم 12درصدى مجرى با پذیرفتن کلیه هزینه‌ها معقول و منطقى است. همچنین سهم 88درصدی تراکتورسازى طبق توافق مستقیماً به حساب باشگاه واریز می‌شود. باشگاه در این مدت با مشکلات و سختى‌هاى زیادى مواجه بود. ما همواره سکوت کردیم، اما قرار نیست هر فشار و شرایط نامطلوبی را بپذیریم. باشگاه و هواداران جهت حل این‌گونه مشکلات از مسئولان استانى انتظار حمایت دارند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید